Modchips

Section dédiées aux modchips Wii

Sous-forums

1. Argon & Infectus

Section dédié à la puce Argon et autres puces de la team Infectus.

1k

Section dédiée aux puces Wasabi.

1,3k

Section dédiée à la puce Wiikey

8,4k

Section dédiée aux techniques de hack dites "faites maison"

1,5k

Section dédiée aux autres puces wii.

6,6k
469 sujets dans ce forum

• 23 réponses
    • 57,4k vues
    • 88 réponses
    • 79,4k vues
    • 216 réponses
    • 101,8k vues
    • 0 réponses
    • 6,7k vues
  1. Message Erreur Wode

• 0 réponses
    • 555 vues
    • 1 réponse
    • 2,1k vues
  2. Jeu Game Cube Sur Wode

• 0 réponses
    • 693 vues
  3. Puce Ou Hdd

• 2 réponses
    • 878 vues
    • 6 réponses
    • 1,4k vues
    • 39 réponses
    • 4,1k vues
  4. Jukbox Wode

• 0 réponses
    • 1,1k vues
  5. Quel Puce Choisir?

• 9 réponses
    • 1,7k vues
    • 13 réponses
    • 2,2k vues
  6. Yaosm ?

• 24 réponses
    • 3,5k vues
  7. Aide Achat Wii

• 13 réponses
    • 2,1k vues
    • 3 réponses
    • 1,7k vues
  8. Puce Wode Jukebox

• 1 réponse
    • 1,8k vues
    • 3 réponses
    • 2,3k vues
  9. Lentille Hs ?

• 9 réponses
    • 2,5k vues
    • 3 réponses
    • 1,9k vues
  10. Station De Soudure Aoyue 909

• 19 réponses
    • 16,2k vues
  11. Wode Et Jeux Gravés

• 2 réponses
    • 1,8k vues
    • 3 réponses
    • 1,8k vues
  12. [Résolu] -Softmod Vs Puce

• 7 réponses
    • 2,6k vues
    • 1 réponse
    • 1,8k vues

Annonces

• Ik heb zo'n laserpen nodig:  https://www.laserkopen.com/  Nadat ik een nieuwe batterij had gekocht en geplaatst, met het positieve uiteinde van de batterij naar buiten gericht en op de AAN-schakelaar gedrukt, zag ik tot mijn genoegen een zeer heldergroene laserstraal uit het andere uiteinde van de buis. Naast de batterij zal ik een O-ring van geschikte grootte kopen om verontreinigingen en vocht af te sluiten die nu in het batterijcompartiment zouden kunnen komen. De stelschroeven hebben wel een stevige pal. Ik merkte ook dat de lasermontage niet de typische horizontale ronde schroefbalk heeft die helpt om de hoeveelheid in een Weaver / Picatinny-basismontage te vergrendelen. Zoals alle drukschakelaars is er constante druk nodig om de laser aan te laten blijven. Ik zal de drukschakelaar waarschijnlijk niet gebruiken voor mijn toepassing. Toen ik de met schuim beklede verzenddoos openmaakte, vond ik een gebruiksaanwijzing van een halve pagina, een zwart geanodiseerde aluminium groene laserbuis met een aan/uit-knop op de achterkant van de buis, een drukschakelaar met een 11" spiraalgewonden snoer dat kan worden verlengd tot 24" lang, een klembevestiging voor de laser met een 3/4" Weaver/Picatinny-stijl basismontagegroef, een piggyback 25 mm scope-bevestiging met twee accessoire-bevestigingspunten en een enkele volledig lege CR123A -3V-batterij. De batterij zou stroom hebben geleverd Als de batterij niet DOA was geweest, bevat de handleiding de volgende specificaties: lengte 120 mm, golflengte 532 nm, hoogte 36 mm, gewicht 144 g, bereik 300 m, batterij CR123 AW, spanning 3 V. Daarna kostte het meer moeite om de straal te lokaliseren, maar deze was gemakkelijk te zien met de vergroting van een richtkijker. De groene laserpen (https://www.laserkopen.com/c-40_77_78.html) is te lang om te worden gebruikt op een onder de montagerail van een pistool, omdat de lens voorbij de lengte van een 5" loop zou uitsteken en zou worden blootgesteld aan mondingsstoot en vuil. Voor mijn doeleinden werkt de laser zoals bedoeld en is een leuk speelgoed voor mannen. Ik raad het aan onder deze omstandigheden, maar vanwege de ontbrekende items kan ik het geen vijf sterren geven. Het installeren op mijn handbescherming was een makkie. Het past mooi met de meegeleverde Picatinny-houder. Ik heb de laser op nul gezet met mijn reeds geïnstalleerde en op nul gestelde red dot scope. De twee samen zorgen voor een zeer feestelijke lichtweergave. Ik heb wel korting gekregen op dit product omdat ik ermee instemde een eerlijke en onpartijdige recensie over het product te schrijven. Ik behoud me het recht voor om mijn beoordeling te wijzigen als andere omstandigheden dit rechtvaardigen. Het was alles wat ik had verwacht en een zeer duurzaam artikel, helemaal geen goedkoop gevoel. Ik heb dit artikel tegen een kortingsprijs ontvangen in ruil voor mijn volledig eerlijke beoordeling en na mijn analyse heeft dit product zeker mijn twee duimen omhoog. Mijn eerste indrukken van deze rode laser zijn redelijk goed. Het wordt geleverd met alles wat u op de bovenstaande productafbeeldingen ziet. Ik moet zeggen, verdorie, het is helder! Ik weet niet zeker hoe goed het zichtbaar zal zijn in fel zonlicht. Als een product niet aan mijn normen voldoet, schrijf ik erover! Bedankt voor het lezen, en "stem nuttig" als deze recensie uw besluitvormingsproces heeft geholpen. Ik heb deze laserpen rood (https://www.laserkopen.com/c-40_77_80.html) tegen een gereduceerde prijs ontvangen in ruil voor mijn eerlijke review. Ik neem deze beoordelingen serieus omdat ik, net als jij, online beoordelingen gebruik om weloverwogen aankoopbeslissingen te nemen. De bovenstaande recensie is mijn mening nadat ik het product naar mijn beste vermogen heb ontvangen en getest. Ik heb altijd al een groene laserpen willen hebben voor mijn geweer. Toen ik deze vond, wilde ik hem graag proberen. Toen het aankwam, monteerde ik het onmiddellijk op mijn geweer en bracht het dezelfde dag naar buiten om het in het oog te krijgen. De drukknopschakelaar op de rode laser werkt erg goed en is vrij eenvoudig te vervangen door de verlengde schakelaar waarmee je hem dichtbij de trekkerbeugel kunt in- en uitschakelen. Ik heb het sindsdien van de viziersteun verwijderd en gebruikt bij een paar avondevenementen waar de laserlaserdiodean mijn zoon op de geïntegreerde Picatinny-rail. De montage was zeer eenvoudig en zeer veilig. Een ding dat me opviel, is dat geen van de schroeven die door de montagebeugel gaan, zo zijn geplaatst dat ze in de groeven op de Picatinny-rail passen. De windvangwijzers voor aanpassing zijn mijn favoriete ding over de site. Ik heb deze laserpen met korting gekocht in ruil voor een eerlijke review. Op basis van deze visie weet ik dat als ik er nog een nodig heb, ik naar het merk Party zal kijken als een van mijn topopties. Ik was sceptisch over het krijgen van een groene laserdiode voor mijn AR omdat ik dacht dat deze overdag niet zichtbaar zou zijn, dus toen ik de kans kreeg om deze tegen een gereduceerde prijs te kopen in ruil voor een eerlijke recensie, sprong ik erop! Alles inbegrepen was alles wat ik nodig had om het op mijn AR te installeren (minus de inbussleutel) en het was een fluitje van een cent. Ik had al een richtkijker ingesteld op mijn voorkeursafstand, dus ik gebruikte gewoon de wind- en hoogteaanpassingen om op mijn vizier te centreren. Ik kocht er nog een voor mijn vader voor zijn AR. De kwaliteit is goed en veel goedkoper dan de concurrentie die je op de markt vindt. https://www.laserkopen.com/c-40_102.html
    • Bonjour tout le monde, Je profite de mon inscription sur ce forum pour vous présenter mon site : simracing-generation ! J'y présente aussi bien les derniers volants gaming style Thrustmaster, Logitech, Fanatec mais aussi les pédaliers ou levier de vitesse. Très bientôt, vous pourrez retrouver des guides pour améliorer votre pilotage ! En espérant que cela vous plaise !
    • Problème au niveau de la clé DVD qui n'a pas été remise dans le firmware. Il faut que tu dump le firmware de l'ancien lecteur et que tu l'injecte directement dans le nouveau, si c'est le même modèle. Tu peux faire des photos pour nous aider ?
    • Bonjour a tous, ne trouvant pas mon bonheur avec PES sur PS4 et encore moins sur PS5....Je viens de relancer ma PS2 avec PES6, la référence ultime selon moi. Couplé à une superbe définition avec un HDMI et un darbee vision, bref.... Je recherche le patch et le fichier option cité en objet. Ca a 15 ans, compliqué de le trouver. QQ1 peut m'aider svp ? J'ai vu qu'il existait des fichiers option a jour pour PES6 mais sur PC, qq1 sait si ca existe sur PS2 ?  Un grand merci par avance !!!
    • Salut, essayer de redémarrer votre PC en mode Sans Échec