Le Lt+ En Phase De Test


Newserator
 Share

Messages recommandés

  • Réponses 81
  • Created
  • Dernière réponse

Top Posters In This Topic

Latest updates about the upcoming iXtreme LT+ modified DVD FW from C4Eva on #FW@EFnet (IRC-transcripts):

[******] LT+ working great -- just played AC:B -- XVal still clean!

[c4eva] great to hear, ******!

[******] What fw is in testing atm c4eva? liteon, benq... ? all?

[c4eva] liteons, benqs!

[c4eva] just a few things more to test!

[*******] c4eva, have there been any changes to LT+ besides from the antipiracy stuff?

[c4eva] *******:yes, some major code changes!

[****] c4eva, does the new slims require additional hardware to flash?

[c4eva] ****:orig slim no

[*********] so if you are already banned and have lt+, you don't have to use ap2.5 ss right?

[c4eva] *********biggrin.gifo you want the ap25 backups to boot?

[c4eva] banned or not,if on latest dash,you need it

[****] what is the difference in this XBOX360 Fable.III.AP25.READNFO.XBOX360-iND and the one we already had, just says tested working

[******] the new rls contains the ap25 ss

[*********] [c4eva] once m$ have pushed the button on a slim 225 can you still flash the drive

[c4eva] *********:yes

[*********] [c4eva] so if m$ has pushed the button on your slim 0255 will that stop us reading the data eg key and so off if

[c4eva] *********:no

[******] +c4eva: 0225 locked flash... Is that stock? or does the lock happen when drive is detached/connected to a pc etc...?

[c4eva] ******:stock

[*****] c4eva: old games with wave 6 with ssv2 is it safe to play on LT+ ?

[c4eva] *****:yes,lt+ will protect you from ap25 violation ie wont happen

[c4eva] ssv2 to ssv3 was changed to ssv2+ap25 ss to accomodate more ap25 data if needed!

[******] c4eva: Is it possible for a your software to unlock flash for 0225? (i think i'm asking too much here :P)

[c4eva] lt+ will protect you from ap25 violation ie wont log any violation!

[******] is it possible they add additional ap checks?

[******] that the fw doesnt know how to handle

[******] or would that require another update

[c4eva] in all cases ,lt+ will protect you from ap25 violation

[c4eva] ******:more time will be spent on 0225 when I have it!

[*****] +c4eva is there a 0800 updated firmware in the making for our drives to rip games with our PC's?

[c4eva] *****:team is working on it

[*****] c4eva, how confident are you that you could do some good with the ps3fw ?

[c4eva] *****:confident

[*********] Will lt+ allow games to run, even without ssv3. Or will they need rerippin. i don't us xbl so stealth isn't an issue for me.

[c4eva] *********:you will need ap25 ss still!

[***] any news on doing the slim drives

[c4eva] 9504 first,0225 later!

[****] ****** how long have you been playing LT+ online?

[******] several hours

[*********] What I still don't understand though, will you be able to create 'ssv3' from games that aren't ap2.5 atm, such as Black Ops? I mean i'd rather have ssv3 BO if possible, just in case a TU makes it ap2.5, or am I talking shizzle?

[******] played NFS for a few hrs yesterday and today, and AC:B

[c4eva] *********:lt+ will protect you anyway from ap25 violation anyway!

[c4eva] i moved ssv3 into ap25 ss, left ssv2 alone!

[c4eva] ssv2+ap25ss=ssv3 basically

[******] c4eva, ssv3 will released into abgx 360 datebase?

[c4eva] new abgx will support ap25ss

[*********] is the beta testing going as planned?..ni hiccups right?

[*********] no^

[c4eva] *********:none

[*****] c4eva, does our profile gpd's have any info written to them that flags the 360 for a ban or is it pourely the 360's NAND only?

[*****] i mean prior lt+

[c4eva] *****:there are better people to ask than me about that, but nand is the main target

[******] when will come LT+?

[c4eva] more testing is being done across regions, then good to go!

[********] so whats with the ap2.5 copy of fableIII that just par'd

[c4eva] it has ap25 ss included and tested with lt+ i'd assume!

[*****] so this was real? [==== http://www.youtube.com/watch?v=4I5zG...layer_embedded

[c4eva] *****:yes

[*****] c4eva have you looked at the SOny Blu-ray drives enough (as in for a long enough time) to notice if Sony are a little less cautious than MS is with their DVD drives?

[c4eva] *****:i have looked at them, obviously they are more advanced!

Lien vers le commentaire
Partager sur d'autres sites

il dit qu'il faudra refaire ses jeux avec la protection en ssv3 sinon risque de ban

et pour ce qu'il dit pour fable je vous laisse comprendre car c'est pas permis d'en parler je pense

et que un nouveau abgx prendra le ssv3 en compte

Je comprend pas , un jeu qui ne possede pas les ssv3 na pas lieu d etre refais avec cette protection car la oui il pourrais etre detecter .Rajouté un truc qu il n y a pas d origine j aimerai que l on m explique sur ce coup la ?????

Lien vers le commentaire
Partager sur d'autres sites

Je vais essayer de traduire ce texte de notre chère C4eva...

Salut Hakim20,

Tu devrais laisser tomber la traduction, tout n'est que suppositions en ce moment.

De plus, faut pas alimenter la parano, l'AP2.5 n'est pas l'apocalypse non plus...

Ce qu'il est utile de savoir en revanche, c'est que ABGX360 est de notre côté, ses bases seront actualisées le moment venu.

A ce propos, J'ai encore testé NFS Hot Pursuit hier soir, ABGX360 laisse l'examen des SS de côté, c'est donc que les SS3 sont encore en gestation.

D'ici là, les LT+ seront sortis et ce débat n'existera plus... :D

@++

Wait'n See...

chinese

Lien vers le commentaire
Partager sur d'autres sites

ok merci télémaque, donc au rip faut bien prendre la protection ap25 sinon on aura un ssv2 et le jeu bootera pas. c'est aussi pourquoi, je sais pas ou j'ai vu ça, qu'il faut le nouveau 0800 (liteon) pour ripper le jeu avec cette protection,

si j'ai bon dans mon raisonnement j'ai pas de nouveau 0800 moi, à moins que ce soit celui de la slim ?

Lien vers le commentaire
Partager sur d'autres sites

Les amis coté XBOX-scene on dit que d'après C4eva le LT+ sera disponible dans quelques heures!!!! mais rien n'est sur

voila le lien: http://forums.xbox-scene.com/index.php?sho...4098&st=270

mais rien n'est sur puisque l'article original du membre a été fermé que qu'on a pas mi à jour la liste des posts de C4eva dans la première page et que sur IRC je ne vois rien de neuf quoi que ce dernier est tjrs en retard de 5 à 8heures

Lien vers le commentaire
Partager sur d'autres sites

Les jeux "avant Kinect" = Aucun changement.

Les jeux "après Kinect" (sans JTAG) = firmware LT+ Obligatoire (lite-on et benq) ou LT (Samsung) ou iXtreme 1.51 (Hitachi 47-59).

Les jeux "après Kinect" (avec JTAG) = Aucun changement si Dashlaunch 2.05 installé.

Ni plus, ni moins.

:shuriken:

Modifié par Télémaque
Lien vers le commentaire
Partager sur d'autres sites

Les amis coté XBOX-scene on dit que d'après C4eva le LT+ sera disponible dans quelques heures!!!! mais rien n'est sur

voila le lien: http://forums.xbox-scene.com/index.php?sho...4098&st=270

mais rien n'est sur puisque l'article original du membre a été fermé que qu'on a pas mi à jour la liste des posts de C4eva dans la première page et que sur IRC je ne vois rien de neuf quoi que ce dernier est tjrs en retard de 5 à 8heures

Slt, il l'a dit lui meme tout as l'heure sur Irc.

Lien vers le commentaire
Partager sur d'autres sites

Salut il faut absolument que dashlaunch soit installé pour que les jeux kinect fonctionne juste le dash kinect freeboot ne fonctionne pas ?

Hello Acid0,

Dashlaunch pas obligatoire si tu as un lecteur Samsung/Hitachi (j'ai testé).

Si t'as pas l'un des deux, il te faut dashlaunch pour désactiver l'AP2.5 ou un firmware LT+.

Perso, je recommande plus le Dashlaunch car si un mauvais ISO (sans SS3) est détecté par l'AP2.5, le jeu ne se lancera pas.

C pour ça que le LT+ est sympa mais pas indispensable sur les JTAG.

@++

:oki:

Lien vers le commentaire
Partager sur d'autres sites

Créer un compte ou se connecter pour commenter

Vous devez être membre afin de pouvoir déposer un commentaire

Créer un compte

Créez un compte sur notre communauté. C’est facile !

Créer un nouveau compte

Se connecter

Vous avez déjà un compte ? Connectez-vous ici.

Connectez-vous maintenant
 Share

Annonces