Jakki

Shift 2 Unleashed

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Une petit vidéo qui j'avoue m'a fait bien rigoler ^^ Zapping pettage de plomb sur SHIFT 2

@Nvidia: Ben niquel alors ^^ c'est tout ce que je peux faire pour ceux qui sont sur console.

Bon jeu.

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Lu,

Et bien voila ENFIN le fameux patch tant attendu et officiel ...

Moi perso, là je trouve que le jeu déchire grave, ça lague plus du tout du tout, enfin le jeu est en 60FPS, je peux mettre la configue à fond, ça tourne au poil ^^ j'ai pas l'habiitude de dire BRAVO bon boulot mais là OUI je le dis : BRAVO BRAVO BRAVO GOOD JOB, mais pourquoi ne pas avoir fait ça déjà avant la sortie du jeu? Enfin bref .....

Following the console-version release a few days ago, EA has now released the first PC patch for Slightly Mad Studios’ Need for Speed Shift 2 Unleashed title.

The patch weighs 60mbs and adresses various issues as listed below, the most important being the input lag that many users experienced.

Contrary to what was speculated, the patch does not include any new content as PC version owners are still waiting for official word on when and how the Legends DLC content will be made available to them. Until then, you can grab the patch below.

Changelog

-Common – Online – Catch Up Events – All users are prompted with the same message at the start of a catchup pack/catchup duel event

-Cars – Car wheels intersect or float in the air when the player uses wheels wirh a different diameter to the AI

-Online – Catch Up Modes – Once in-game there is no onscreen objective based message for either the fast car or the slower car/pack.

-VIP Rewards – SHIFT1 PC does not write the entitlement that SHIFT2 looks for correctly

-Online Modes – The host’s car is not visible to at least one of the clients in an online lobby

-Online – Players cars are occasionally crashing during rolling starts before the player takes control

-Screen Transistion – Autolog – Player can momentarily get stuck within autolog when launching an event via the speedwall

-Front end – Loading screen – Speedwall – First lap of event sometimes not being recorded by total time resulting in unobtainable World and Regional times

-Cars/tracks – Visually the steering wheel when racing in cockpit views appears overly sensitive at the beginning of the turning circle

-Online – lobby timer – Lobby timer is not appearing to reset back to 1:45 for the client players after a host migration takes place. The new host does see the timer reset.

-Autolog – Speedwall – Erroneous speedwall times – Times can be set within and event which are unrealistic and unfeasible to acquire.

-Tracks – Drift – The last corner on Miami Park Drift track now gives more drift points

-Career – Drift – AI opponent scores are very hard to beat on Miami Park Drift in the last event in Drift Championship

-Camera initialization bug – Certain player views do not initialize correctly at race start

-Physics & Handling – Input lag/delay present on steering wheels

-Cars – McLaren MP4-12C – The Modern A Invitational event cannot be completed with Full Damage settings due to engine blowout

-Online – If a client joins a lobby at the 00:10 mark, he will be stuck in a technical hang in the lobby and the other players will be stuck in a loading screen technical hang

-Cars – Team Need for Speed Mazda RX-8 – The game can remain in a tech hang in the loading screen of events\races when the Team NFS Mazda RX-8 car is used.

-Common – Online – Catch Up Modes – Once in-game there is no onscreen objective based message for either the fast car or the slower car/pack.

-VIP – NFS Undercover VIP not awarded when playing shift 2

-Retail Only – Players stuck on a black screen at the start of offline events

-Photo Mode – Tech hang seen when taking photos in certain resolutions

-VIP – Hot Pursuit LE writes a different entitlement to SE, thus will not be picked up by Shift 2 VIP

Patch : http://www.needforspeed.com/dl/0/25280

Bon jeu.

Modifié par Jakki

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Pour être sincère j'ai le jeu mais vu que je ne lache pas nba 2k11 je n'ai pas pris le temps de le tester !!

D'après plusieurs site et magazine Shift 2 est meilleur que gt5 ... vous en pensez quoi ??

De toute façon, pour ma part Forza reste la référence du genre ( je trouve la conduite de gt5 tout sauf réaliste ) mais ses comparatifs avait éveillés ma curiositée !

Ciao.

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Lu Mike,

C'est un peu délicat de comparer GT5 et Shift 2.

Les deux sont bons, nfs est plus simulation/arcade quand même.

Sur PC l'avantage c'est que tu peux rajouter des MODS qui améliorent grandement le jeu, niveau conduite, niveau graphismes ...

Pour moi aussi Forza reste le top sur console.

En tout cas tu as de quoi t'amuser sur Shift 2, pense à mettre les réglages que j'ai posté en première page.

Bon jeu.

Modifié par Jakki

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ok et merci pour ces réglages, je les utiliserai dès que j'y jouerai.

Ciao.

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Je viens de le tester sur ma 360 et je trouve que la maniabilité c'est pas ça, les caisses paraissent peser 2 tonnes :unsure:

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T'as testé avec mes réglages en première page?

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Bon j'ai mis tes réglages mais je trouve moyen quand même, malgré un mieux évident, je vais tester plus longuement histoire d'avoir un avis objectif sur un plus long terme hihihi

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Hello,

Sur console malheureusement, je pense que tu ne pourras pas faire mieux niveau conduite, si tu veux vraiment apprécier ce jeu avec ses nombreux mods, joue sur pc!

Bon jeu tout de même.

@+

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