leandro Posté(e) 22 octobre 2003 Share Posté(e) 22 octobre 2003 Voici la version 1.2b de Animal Crossing Loader, cette fois ci en provenance du groupe Paradox et non Eurasia. cette nouvelle version est 2fois plus rapide !! Elle permet aussi de créer un cache pour la lecture des isos (ce qui accelère encore un peu le débit) et pour finir elle est plus compatible et il n'y a maintenant qu'une seule méthode de boot. Pour les refractaires aux commandes DOS vient également de sortir GC-Loader v1.4c, c'est une interface windows qui vous simplifiera grandement l'utilisation de PSUL et de ACloader. Lien vers le commentaire Partager sur d'autres sites More sharing options...
legueux Posté(e) 22 octobre 2003 Share Posté(e) 22 octobre 2003 Voici le lien pour le télécharger : href='http://www.gx-mod.com/files/gc/221003022638gc-loader-gui-1.4c.rar' target='_blank'>download Lien vers le commentaire Partager sur d'autres sites More sharing options...
leandro Posté(e) 22 octobre 2003 Auteur Share Posté(e) 22 octobre 2003 tous est ok !!!!!!!!!!!!!!!! ;!!! Lien vers le commentaire Partager sur d'autres sites More sharing options...
DOCKY99 Posté(e) 22 octobre 2003 Share Posté(e) 22 octobre 2003 [HS] : GC devkit dispo sur les newsgroups... avis a dévelopeur... Lien vers le commentaire Partager sur d'autres sites More sharing options...
legueux Posté(e) 23 octobre 2003 Share Posté(e) 23 octobre 2003 cellspacing='1'> CITATION (DOCKY99 @ Thursday 23 October 2003, 01:47) [HS] : GC devkit dispo sur les newsgroups... avis a dévelopeur... DOCKY : si ce kit est légal tu pourrais éventuellement le récupéré ? Merci Lien vers le commentaire Partager sur d'autres sites More sharing options...
DOCKY99 Posté(e) 23 octobre 2003 Share Posté(e) 23 octobre 2003 non il est pas légal c'est le SDK de dec 2001 c'est celui de nintendo : SFE bRINGS yOU: fULL gAMECUBE sDK dEC 12 2001 lETS gET sOME cOOL gAMECUBE sTUFF gOING! rEMEMBER SFE! wE wONT bORE yOU wITH lONG bORING nFO fILES! wE kNOW wHAT yOU wANT aND tHAT iSNT oUR rAMBLINGS, iTS tHE dEV sTUFF! sO wHAT aRE yOU wAITING fOR?! hAPPY dEV'ING! SFE - wE bRING yOU wHAT yOU wANT - SFE SFE 2003 Development Tools Summary This is a summary of the Nintendo GameCube Development Tools Environment. AMC DDH AMC's Dolphin Development Hardware (DDH) is a Nintendo GameCube development and optical disc emulation system. NPDP-GDEV The NPDP-GDEV is a Nintendo GameCube development and optical disc emulation system. NPDP GBOX for Testing and QA The NPDP-GBOX uses NPDP Cartridges to play and test your games prior to mastering. ORCA The ORCA board is the heart of every development solution. NPDP GW for Writing NPDP Cartridges NPDP-GW is a high-speed gang writer capable of writing the data of an optical disc image to a NPDP cartridges. NPDP SW for Writing a single NPDP Cartridge NPDP-SW is a high-speed writer capable of writing the data of an optical disc image to a single NPDP cartridge. NPDP Cartridge The NPDP Cartridge is a Nintendo GameCube optical disk drive emulation cartridge which operates on the NPDP series products, providing emulation of the Nintendo GameCube optical disk drive. NPDP-Console The NPDP-Console is a production-based Nintendo GameCube console, with a NPDP-Cartridge interface rather than a production optical disc interface. NR-Writer The NR-Writer is an optical disc writer for creating NR-Discs. NR-Reader The NR-Reader is identical to a production Nintendo GameCube console, except that the NR-Reader's optical disc drive mechanism accepts only proprietary NR-Discs written using the NR-Writer. NR Disc Verification Tool This controller works in conjunction with the NR-Reader, allowing you to perform a binary compare of the contents of an NR-Disc to the gcm image used to create the Disc. USB2EXI The USB2EXI device can be used as a communication link between NPDP-GDEVs, NPDP-GBOXs, DDHs, and a host PC. Memory Card The memory card is a 4-Mbit flash ROM storage device. Component Video Cable This is a 480 Progressive Scan video output cable. CodeWarrior for Nintendo GameCube CodeWarrior for Nintendo GameCube from Metrowerks is an integrated development environment for developing Nintendo GameCube games. ProDG for Nintendo GameCube ProDG for Nintendo GameCube from SN Systems is a suite of tools for software development. MusyX MusyX is an end-to-end software solution for the design, production, and playback of game audio content for Nintendo GameCube. PC Emulator The PC Emulator enables you to create GameCube compatible code which runs on a PC. 3rd Party Tools Havok Game Dynamics SDK 1.6 Havok provides all the features and tools you need to inject spectacular physics into your Nintendo GameCube games. NetImmerse 3D Game Engine The NetImmerse 3D game engine is a comprehensive set of tools, plug-ins and libraries that saves game developers time and money while delivering the features and effects that distinguish AAA titles. OPTPiX® iMageStudio™ 4 for "NINTENDO® GAMECUBE®" This tool is a graphical tool with ultimate color reduction engine featuring S3TC editor, GCN exclusive color equalizer and remote display function to GCN development tools. GameCODA™ from Sensaura GameCODA™ which has been developed using Sensaura's core suite of technologies, now empowers Nintendo GameCube developers to easily integrate complete audio reality into their game titles by using a number of interfaces and toolkits. Renderware Criterion Software Limited's Renderware for Nintendo GameCube. RAD Game Tools Bink Video RAD Game Tools brings their Bink Video compression codec to Nintendo GameCube. Intrinsic Graphics Intrinsic Alchemy Intrinsic Graphics offers their development and run-time environment for the Nintendo GameCube. MathEngine® Karma MathEngine's Karma is a series of physic libraries for use in GameCube game development. ProGATE™ by Enbaya ProGATE™ by Enbaya (www.enbaya.com) is an intensive real-time encoding engine for the Nintendo GameCube™ that compresses geometry, animation and textures and decompresses in real-time in order to reduce memory footprint, loading time and transfer rates without any loss of frame rate. Lien vers le commentaire Partager sur d'autres sites More sharing options...
legueux Posté(e) 23 octobre 2003 Share Posté(e) 23 octobre 2003 Ok je te remercie DOCKY mais comme tu as vu j'ai trouvé les kits légaux de développement GC. Au moins un point d'avance sur la Xbox à ce niveau ! Lien vers le commentaire Partager sur d'autres sites More sharing options...
rodz Posté(e) 23 octobre 2003 Share Posté(e) 23 octobre 2003 Faut avoir fait de longue étude pour dévelloper avec ces kits? Lien vers le commentaire Partager sur d'autres sites More sharing options...
Messages recommandés
Créer un compte ou se connecter pour commenter
Vous devez être membre afin de pouvoir déposer un commentaire
Créer un compte
Créez un compte sur notre communauté. C’est facile !
Créer un nouveau compteSe connecter
Vous avez déjà un compte ? Connectez-vous ici.
Connectez-vous maintenant