djpitch Posté(e) 3 février 2012 Share Posté(e) 3 février 2012 On apprend via Ps3News que la personne du nom de : El Nomeo vient de leaké le SDK 3.70 (Ps3 naturellement) qui est , normalement réservé aux Devs . Le dernier SDK leaké en date est le 3.60 , en l'année 2011 . Avec cet SDK complet (héhé , 2 Go environ) , vous aurez en plus une plateforme graphique exclusive aux développeurs pro ! Cette plateforme graphique Message du leaker : hese are links to download the NZB file, for downloading the 3.70 SDK, or if you want to search for yourself, search for 'PS3 3.70 SDK By TrueBlueGaryOPA' or 'TrueBlueGaryOPA'.I've always wanted to give something back to the community and here it is. Hopefully someone will figure out a way of having this usable with PSL1GHT. Install it by running the PhyreInstaller.exe, then when its done go to C:/PhyreEngine3006/Tools and run PhyreLevelEditor.exe. Navigate the viewport using the mouse wheel to zoom in and out, hold alt key and click the left mouse button to rotate. Change the viewport by selecting the X Y Z values in the top left. To load a samples navigate to Media and select one in there. Also for those who like tearing apart self files the levels generate their self files in the Tools folder. Make sure you follow the PhyreEngine_Getting_Started_e.pdf, in the Docs folder. Then you can run the samples on your PC. Controls in the samples are: Forward: A Backwards: Z Turn Left: O Turn right: P Sure you can find the rest when your running it. I've discovered how easy it is to import and drag into map, try http://www.turbosquid.com/Search/3D-Models/free/dae for more .dae models, looks like they may need physics. Hope that will keep some of you guys happy, don't be afraid to like. Nome Skavinski. Finally, from the PS3 NFO File included: PS3 3.70 SDK By TrueBlueGaryOPA.zip PS3 3.70 SDK By TrueBlueGaryOPA General Information Type.................: PS3 SDK Platform.............: PS3 Post Information Posted by............: TrueBlueGaryOPA Posted on............: 29/01/2012 Release Notes This is the 3.70 Official SDK from Sony, it was given to our group by 'El Nomeo' aka 'NomeSkavinksi', thank you for sharing Install Notes FCK THE TRUE BLUE DRM DONGLE, FCK ALL THOSE WHO SUPPORT IT. Shout out to all the REAL PS3 devs that have stuck around in this dead scene. Massive props to Duplex and EXEtrimALL for keeping it real and not selling out. Extracting InstallFiles: CacheIndex.inx RSX-Advanced_Optimization_Using_Tuner_e.ppsx RSX-Fragment_Program_Constant_Patch_e.pdf RSX-Fragment_Program_Overfetch_e.pdf RSX-Fragment_Program_Txd_e.zip RSX-Fragment_Shader_Optimization_e.pdf RSX-Jump_To_Self_e.pdf RSX-Memory_Access_Sync_Bug_Detection_e.pdf RSX-Multiple_Render_Target_e.pdf RSX-Performance_Counter_Analysis_e.zip RSX-Texture_Mapping_Optimization_e.pdf Public-Cell_Doc-Apr2007-English.zip RSX_Tips_e.zip RSX-Tuning_Fragment_Pipe_e.zip PS3_SDKDoc-370_01-Latest-English.zip PS3_SDKDoc-330_01-Web_Content-English.zip PS3_Checker-312.zip PS3_Generator_Tools-312.zip PS3_GPAD-SDK370.1_11.0_Installer.zip PS3_COLLADA-141_DOM-201.zip PS3_COLLADA_270.1.zip PAMF_Tools-Command_Line-510.zip Cell_HW_Doc-21_English.zip PAMF_Tools-510.zip SNCPPUToolchainforPlayStation3v360.1.zip ProDGforPlayStation3v370.2.0.exe TargetManagerForPlayStation3v370.2.0.exe TunerforPS3v370.1.0.exe PS3_SDK-370_001.zip PS3_Toolchain_411-Win_370_001.zip PS3_SDK_CGTUTORIAL-240_001.zip PS3_SDK_Codec_SampleData.zip PS3_SDK_PlaygroundDemo-350_001.zip RSX-HW_Doc-16_English.zip PS3_Sample_Showcase-100.wmv PS3_SDK_Samples-370_001.zip PS3_CP_Update-360_001.zip PS3DECRUpdateData.372.001.zip ProDG_Documentation-370.1-English.zip TM_Documentation-370.1-English.zip Tuner_Documentation-370.1-English.zip HowtogetthebestfromSNCPPUtoolchainforPLAYSTATION3developmentSN008-E.pdf About_GPU_Local_Stall_e.pdf RSX-Access_Ordering_e.pdf ActionScript.xml Manifest.imf SDK_Manager.exe Personne , je dis bien Personne, ne sait si ce leak permettra de lancer les jeux 3.60+ sur nos CFW ..... Mais il n'y a pas que ca sur la scène ! Il est certain qu'avec le leak du Phyre Engine , une amélioration des homebrew(-games) est certaine. La suite sera pour bientôt. Lien vers le commentaire Partager sur d'autres sites More sharing options...
the-green Posté(e) 3 février 2012 Share Posté(e) 3 février 2012 ça ne servira à rien à mon avis, tout comme le SDK 3.60 certains disent qu'on peut avec ce truc décrypter les eboot debug des jeux 3.6+ mais le gros problème mnt c'est qu'avoir ces eboot debug est presque une mission impossible ! posséder une console debug ne suffira pas pour les homebrews je ne sais pas !! Ce qui peut avancer les choses c'est les clés publiques 3.6+, sans ça on n'ira jamais au dessus du 3.56 ! Lien vers le commentaire Partager sur d'autres sites More sharing options...
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