Firmware 2.0 Dispo! & Psp Ceramic Le 15/09 ...


galactic_surfeur
 Share

Messages recommandés

(source pspupdates.com)

BREAKING NEWS: INFO & Pictures from the PlayStation Meeting 2005!

UPDATE: Firmware 2.0 has been confirmed. It will be releasing TOMOROW.

PSPupdates.com is proud to be the first to bring you these pictures and info taken from inside the official PlayStation Meeting 2005 which was just ended. In this meeting, Sony announced its confirmation of the White PSP color. Officially titled "Ceramic White", this model will be released on September, 15 2005. *drool*

whitepspi01.jpg

Sony also confirmed and showcased the official Sony PSP Internet Browser Function. This official web browser supports HTML v4.01, however it does not have support for Flash.

whitepspi02.jpg

It's very likely that this browser will come with a brand new major firmware update (like 2.0). Rumor has it the new firmware version will be released TOMOROW. So let's choose: all the sweet homebrews/games/emulators/tools, or a web browser? Maybe it's time to buy another PSP... how about that sexy white one?

whitepspi03.jpg

Sony also announced a direct video supply service called "Portable TV" which is starting on July 27th. Users can download TV content in H.264 format, and play it on the PSP! It is said that H.264 video playback will be supported after this v2.0 update. It is unknown if this service is free or not, or how it would be billed. Stay tuned to PSPupdates.com, we will bring you 24/7 news on this the instant it breaks.

Here's a screenshot of the Package of "Ceramic White" PSP:

white_a-720545.jpg

Modifié par galactic_surfeur
Lien vers le commentaire
Partager sur d'autres sites

  • Réponses 92
  • Created
  • Dernière réponse

Top Posters In This Topic

m'en fou un peu du browser, mais c'est cool quand meme on voit qu'ils se bougent un peu.

Par contre la psp en blanche elle est assez jolie, et elle irait bien avec mon ipod :wub:

Lien vers le commentaire
Partager sur d'autres sites

C'est les utilisateurs de 1.51 et 1.52 qui vont etre content : ils pourront enfin avoir quelque chose que les autres (1.0 et 1.5) n'ont pas > le navigateur officiel Sony :D

Car tant qu'a etre mis de côté avec leur firmware, autant faire la mise à jour hehe

On attend de vos news! ;)

Bonjour,

et dire que 2 jours aprés leur mise à jour 1.51 => 2.0, le 1.51 va être hacké :)

Ils seront verts de rage d'avoir fait cette bétise...C'est marrant comme l'histoire est un éternel recommencement.

Je vais finir par croire que les anciens bios sont hackés lorsque les nouveaux apparaissent, comme ci SONY était finalement de méche...Je ne dois pas être trop loin de la vérité, sachant que des fuites en tout genre sont possibles.

J'ai le présentiment que le 1.51 va être hacké sous peu...

Ps: J'attends plutot un browser homebrew qui devrait lui aussi pas tarder a sortir!

Modifié par lucifer
Lien vers le commentaire
Partager sur d'autres sites

C'est les utilisateurs de 1.51 et 1.52 qui vont etre content : ils pourront enfin avoir quelque chose que les autres (1.0 et 1.5) n'ont pas > le navigateur officiel Sony :D

Car tant qu'a etre mis de côté avec leur firmware, autant faire la mise à jour hehe

On attend de vos news! ;)

UPDATE: Firmware 2.0 has been confirmed. It will be releasing on July, 27th.

Ca sera pas pour demain, mais pour le 27 juillet apparement :lol:

Voila les capacités du firmware 2.0

UPDATE2: PSP System Software version 2.0 Update

From July, 27th, 2005, the new system software update will start. This update will upgrade your system version to 2.0. Changelog:

Main function updated in system software version 2.0

- Network

Internet browser added

* Macromedia Flash is not supported. A part of the web pages might not be displayed correctly

* The startup of the internet browser can be limited.

- Video

Jump function added (UMD Video & UMD Music)

A-B repeat function added (UMD Video & UMD Music & videos stored in Memory sticks)

"4:3 mode" added to Video mode (videos stored in Memory sticks)

Sound mute function added (videos stored in Memory sticks)

MP4 (AVC) format playback support added (videos stored in Memory sticks)

-Music

Can accept music tracks in Atract3 Plus format from "Sonicstage" under version 3.2 (now for pre-order)

MP4 (AAC) & Wave (Linear PCM) format playback support added (music stored in Memory sticks)

- Photo

Wallpaper function added

Image receiving function added

TIFF, GIF, PNG, BMP format supported

- Settings

"Korean language" added to "system settings" -> "System language"

"Character set" added to "system settings"

"Theme settings" added

"Internet browser startup limit" added to "Security settings"

"WPA-PSK (TKIP)" added to security method in "Network settings"

Keyboard now support web input.

* All the setting before the upgrade will be preserved.

Pas mal, wall paper interchangeables, gestion des images gif, png, bmp...

Enfin tout cas viendra avec les homebrews newlaugh

Modifié par raydenxxx
Lien vers le commentaire
Partager sur d'autres sites

la fonction du wallpaper avec les images est pas mal aussi =) ca permettra de changer le fond a souhait sans homebrew :D

Wait & See donc pour le 27/07 ..

Qui va updater ??? ayant une 1.0 et 1.5 j'hésiterais peut etre..mais je pense plus updater la 1.5 que la 1.0 (beaucoup plus rare maintenant) et niveau jeu c'est la meme chose à quelques jeux pret qui demande la MAJ obligatoire..

A voir.. !

Lien vers le commentaire
Partager sur d'autres sites

"Ajout de la gestion des périphériques extérieurs et du support du clavier"

Qu'est ce qu'ils veulent dire par périphériques extérieurs >peut etre le DD enfin !!

Lien vers le commentaire
Partager sur d'autres sites

C vrai que pour la poussiere c un plus !!!

Mais une PSP noir en 1.00 ou 1.50 pour l instant ca n a pas de prix !!!!

;)  ;)  ;)  ;)

ben a l'heure actuelle, c'est toujours environ 250€ :lol:

Sinon, j'espère qu'ils vont vendre la coque blanche a part comme ils vendent actuellement la transparente

Lien vers le commentaire
Partager sur d'autres sites

salut kelkun aurait une photo d ela coque transparante please

merci

B.

ps: sur le net je ne l'ai pas trouve !

Lien vers le commentaire
Partager sur d'autres sites

Créer un compte ou se connecter pour commenter

Vous devez être membre afin de pouvoir déposer un commentaire

Créer un compte

Créez un compte sur notre communauté. C’est facile !

Créer un nouveau compte

Se connecter

Vous avez déjà un compte ? Connectez-vous ici.

Connectez-vous maintenant
 Share

Annonces