Solidus Posté(e) le 24 septembre 2005 Posté(e) le 24 septembre 2005 Bonsoir tout le monde, voilà ce que j'ai trouvé sur un forum Another team, 1122 Studios, who seem to be previously unknown are saying they have a PSP downgrader (firmware re-writer more accurately) in progress: Developers here at 1122studios are programming a PSP upgrade that will format the bios then load whichever firmware version you want on your PSP. This is similar to formatting your harddrive on your PC, then loading any operating system you want. Beta release date: TBA They also promise downloads of WABs downgrader and ISOs so a fairly large grain of salt may be the order of the day. Source: PSP-spot.com, http://www.1122studios.com/ PS: Je ne sais pas ce que vous en pensez mais à force d'annoncer des downgrade fictifs et toujours des promesses, je n'y crois plus trop à ce downgrade..
Paspeluche Posté(e) le 24 septembre 2005 Posté(e) le 24 septembre 2005 bonsoir, attendre et attendre .....y'a que ca a faire.
shako Posté(e) le 24 septembre 2005 Posté(e) le 24 septembre 2005 Bonsoir tout le monde, voilà ce que j'ai trouvé sur un forumAnother team, 1122 Studios, who seem to be previously unknown are saying they have a PSP downgrader (firmware re-writer more accurately) in progress: Developers here at 1122studios are programming a PSP upgrade that will format the bios then load whichever firmware version you want on your PSP. This is similar to formatting your harddrive on your PC, then loading any operating system you want. Beta release date: TBA They also promise downloads of WABs downgrader and ISOs so a fairly large grain of salt may be the order of the day. Source: PSP-spot.com, http://www.1122studios.com/ PS: Je ne sais pas ce que vous en pensez mais à force d'annoncer des downgrade fictifs et toujours des promesses, je n'y crois plus trop à ce downgrade.. 513486[/snapback] ils veulent peut etre monter les stats de leurs sites, surtous que wab ne travaille plus sur le downgrade donc surement un fake.
Messages recommandés