leandro Posté(e) le 5 juillet 2005 Posté(e) le 5 juillet 2005 OK...guys just off the IRC channel 15 minutes ago ....K3rnL is a TeamXecuter member...here is what he had to say.... k3rn3l hint k3rn3l who needs loaders ? k3rn3l k3rn3l that was an xecuter hint btw evil666 kerns hint means who really needs loaders when you can use something else... like a bios maybe sampson- hey k3rn3l k3rn3l maybe k3rn3l evil666 k3rn3l like i said news soon re4p3r lol, the teamx release isnt soon is it? k3rn3l today for sure ....someone mentioned 1-8 hours....stay tuned sweeet. sampson- they have better resources than any other loader coders currently [masta] eh Bahamot if they can reverse engeneer the PSP : boom, all protection hacked sampson- ... sampson- heh sampson- not that easy sampson- but ya kno Bahamot once that is done, you are free to do whatever you want Bahamot like a bios flash..... k3rn3l Bahamot of course we can and have also k3rn3l wireless lan adapter to play games over the network
ippo Posté(e) le 5 juillet 2005 Posté(e) le 5 juillet 2005 Il parle de l'iso launcher qui va etre releasé ds une à 8 heures? Desolé si je suis a coté de la plaque mais si qqun peut expliquer ....
Mortis Posté(e) le 5 juillet 2005 Posté(e) le 5 juillet 2005 ouh ouh je ne me sens deja plus -respire doucement, ca va aller- :lol:
eXcalibur Posté(e) le 6 juillet 2005 Posté(e) le 6 juillet 2005 de l'intox complète ! encore une fois !!! Franchement vous en avez pas marre de toutes les conneries qui se racontent à doite et à gauche ?... pffffffff
Mortis Posté(e) le 6 juillet 2005 Posté(e) le 6 juillet 2005 J'attends des nouvelles de WAB et on verra seulement a ce moment la
Messages recommandés