supertintin007 Posté(e) le 13 avril 2005 Posté(e) le 13 avril 2005 quelqu'un connait ce mode "epromiscuous mod" : Result Chances are that your wireless network card does not perform in a mode referred to as 'epromiscuous mod'. In order for Kai to function, you wireless network card will *NEED* to be able to perform in this mode. Not all wireless cards are capable of this, but you can use Google to find out if your wireless card (be careful of different revisions) can perform in promiscuous mode. We suggest you get some one-on-one support from here on in, so please fill in a Help Request form on the Official XLink Forums and post it into the Help Requests forum. A Team XLink moderator / administrator will try to respond as soon as possible, but no guarantees are made. To read about the Help Request System, please click here. merci à tous
Miles Prower Posté(e) le 13 avril 2005 Posté(e) le 13 avril 2005 Même problème ici. J'ai laissé tomber, et suis repassé neXBC.
supertintin007 Posté(e) le 14 avril 2005 Auteur Posté(e) le 14 avril 2005 j'ai le meme probleme dans xbc il detect ma xbox mais qd je met en attente de partie il n'y a rien (je suis rentre ds un server biensur) Apparement ca se mon router adsl wiffi qui ne possede pas ce fameux mode!! Quelqu'un a des solutions merci a tous
Messages recommandés