Messages recommandés

Posté(e)
Originally Posted by andoma viewpost.gif I've ported my opensource mediaplayer called Showtime to PS3 + psl1ght

A quick getting started guide (also include download links to pkg and self files):

Showtime - PS3 usage guide - Home Theater System

It's still in beta stage but should work to some extent. As it relies on FFmpeg for audio / video decoding it should be able to play most files as normal open source media players can do (XBMC, VLC, etc). I've not tested it thoroughly yet (in particular video playback).

If you find files that are not playable or plays with framedrops or loses av-sync etc, please make them available so I can test them.

Extra kudos for filing decent bugs at Showtime's own own bugtracker

Happy media playback!

showtime2.jpg

source : psx scene

trad rapide :

Posté par Andoma Voir le message

J'ai porté mon mediaplayer opensource appelé Showtime sur PS3 + psl1ght

Un guide de démarrage rapide ici :

guide d'utilisation sur PS3 - - Showtime Home Theater System

Il est encore en phase bêta mais devrait fonctionner dans une certaine mesure. Comme elle repose sur FFmpeg pour le décodage audio / vidéo il devrait être en mesure de lire la plupart des fichiers comme d'habitude avec les médias open source. Je ne l'ai pas encore testé en profondeur (en lecture vidéo notamment).

Si vous trouvez des fichiers qui ne sont pas lu ou saccade ou désynchronise , merci de le signaler pour que je puisse les tester. ici

Bonne lecture de médias!