Chucky87 Posté(e) le 7 mars 2007 Posté(e) le 7 mars 2007 bonsoir tout le monde voilà encore un nouveau code je n'en sais pas plus à vous de me dire ce que c'est exactement c'est sorti aujourd'hui @++ lfc_openwii.zip
killerbong Posté(e) le 7 mars 2007 Posté(e) le 7 mars 2007 (modifié) bonsoir tout le mondevoilà encore un nouveau code je n'en sais pas plus à vous de me dire ce que c'est exactement c'est sorti aujourd'hui @++ Salut, t'as la sources ou plus d'info sur le fichier ? C'est quel PIC ? etc... Edit: C'est bon, j'ai trouvé...openwii Modifié le 8 mars 2007 par killerbong
OuahOuah Posté(e) le 8 mars 2007 Posté(e) le 8 mars 2007 C'est bien de filer des trucs inutiles, dispo sur le net et en plus sans savoir ce que c'est :lol: Le RegionFrii est libéré (code source dispo) je pense que c'est pareil.
Chucky87 Posté(e) le 8 mars 2007 Auteur Posté(e) le 8 mars 2007 j'ai eu le fichier par une source que je ne peux donner ici. tout ce que je peux te donner c le NFO de la release : <--( Release Information )------------------------------------- ----- --> Console System.: Nintendo Wii <--( App Info )----------------------------------------------- ----- --> OpenWii universal modchip program, various notes... Yet another modchip program! This one is based on compatibility between microcontrollers and pin configurations. build any of these you will need appropriate gcc tools and might need to edit the makefiles... so get clue Directories/Files: common - contains stuff used by everything main.c - well umm its the main part common.h - defines and prototypes used elsewhere serial.c - handles bitbanging and reading data to and from the drive serial.h - defines and protos for serial These files are required to be in each processor specific dir: machdep.h - this are mostly macros change depending on the microprocessor and pin configs used machdep.c - mostly microprocessor dependant functions avr - WiiP! (ATs902313) AVR good place to base other avr designs. http://www.tcniso.net/Nav/Wiip/ chiip - Chiip (ATmega8L8) another atmel design using different chips. http://chiip.descrambler.de/ msp430 - files specific to the mps430 microcontroller tomake: cd /avr, cd /mps430, cd /chiip or whatever depending on which build you want then type: make all OR we could just put create a central make file that u can select others with.. dunno time time Please support this opensource C project. We're looking for devs / reversers / donations. E-Mail: support@openwii.org It will be available to download from OpenWii.org also soon. For further Info and Support use the OpenWii.org Forums maintenant si vous pensez que sa ne sert a rien effacer ce poste merci @++
Messages recommandés