"project Dark Matter" V2.00 (22-apr-2k6)


ciondieu
 Share

Messages recommandés

encore et toujours !!! UPDATE !!!

- 31-01-2006 added : DefaultAlbumCover.png to Music List.Item Thumbs, so when playing music without cover it will display.

- 31-01-2006 fixed : Xlink Kai wasn't obeying Menu Visualisation like the rest of menu's, added <include> tags were needed (4x3,16x9).

- 31-01-2006 fixed : There were some issues with Xlink Kai menu in (16x9), it was starting with a blank screen.

- 31-01-2006 fixed : Scanlines in menu backs were gone when visualisation option was enabled, it is now under the menu panel.

- 31-01-2006 changed : Onleft/onright/onup of Shutdown and Reload Button in ButtonMenu.xml, also changed the reload image.

- 31-01-2006 removed : System Info button and BG from the buttonscroller, because it is allready in the ButtonMenu (R-Thumbstick).

- 31-01-2006 fixed : Home Backgrounds wheren't visible if Home Visualistion was turn off in PDM options, changed visible tag.

PDM V1.90 (31-Jan).rar

Ps : Guitarist , tu es en quelle resolution ?

Modifié par ciondieu
Lien vers le commentaire
Partager sur d'autres sites

  • Réponses 67
  • Created
  • Dernière réponse

Top Posters In This Topic

UP...DA..TE

- 02-01-2006 changed : Split up "media options" option "Visualisation" into one for Home and one for Menu's.

- 02-01-2006 fixed : No System InfoBar in Filemanager.xml when set option was on, changed the visibility code, and now it is.

- 02-01-2006 changed : Text labels of PDM options, some where using old names, and were a bit confusing.

- 02-01-2006 changed : Intergrated often used code to includes.xml (like sysinfo label,visible tags of list.item thumbs,etc).

- 02-01-2006 fixed : List.Item Thumbs were visible even when not using lists, added visibility tags to them.

- 02-01-2006 fixed : List.Item Thumbs were gone when "Music Info" was disabled and audio was playing, changed visibility tag.

- 01-01-2006 fixed : Cover of playing media wasn't obeying "Music Info" and "Video Info" when those options were disabled.

- 01-01-2006 changed : Music/VideoOverlay.xml (4x3,16x9) is visible in PDM options, cause there's enough space now.

- 01-02-2006 changed : PDM Options (black button in Home), made 3 new sections (Home,Menu,Media options) that contain the options.

- 01-02-2006 changed : All Skin.HasSetting(homevis) tags to Skin.HasSetting(visualisation),cause it's no longer only in home.

PDM V1.90 (02-Feb).rar

Modifié par ciondieu
Lien vers le commentaire
Partager sur d'autres sites

>_____< Aller On met a jour sont skin >__________<

- 07-02-2006 updated : Bumped up the skin version number from v1.90 to v1.99.

- 07-02-2006 changed : Moved common used visibility tags of Home backgrounds into includes.xml, saves a lot of code.

- 07-02-2006 changed : All Skin.HasSetting(videoinfo) to Skin.HasSetting(video-info).eg DialogVideoOverlay.xml, Home.xml.

- 07-02-2006 changed : All Skin.HasSetting(musicinfo) to Skin.HasSetting(music-info).eg DialogMusicOverlay.xml ,Home.xml.

- 07-01-2006 fixed : ButtonMenu (16x9) wasn't really 16x9, changed DialogButtonMenu.xml aswell as DialogFileStacking.xml.

- 07-01-2006 added : Multiimage for all backgrounds in Home.xml, they switch after 10 seconds and fade time is 2000 mili sec.

- 07-01-2006 removed : Skin options in Settings that are now in PDM Options, added the media cover back to display in settings (4x3).

- 05-01-2006 added : New <spinfont> tag to References.xml for PAL(4x3 & 16x9), for more consistancy when switching view:list/icon.

- 05-01-2006 fixed : Black screen in Home (16x9) when returning back from playing video file in myvideo, issue with Home.xml code.

PDM V1.99 (07-Feb).rar

je n'ai pas regardée comment changer les images de fonds , je pense qu'il utilise la même façon que sur "PM3"

cion.

Lien vers le commentaire
Partager sur d'autres sites

>_____< Aller On met a jour sont skin >__________<

- 07-02-2006 updated : Bumped up the skin version number from v1.90 to v1.99.

- 07-02-2006 changed : Moved common used visibility tags of Home backgrounds into includes.xml, saves a lot of code.

- 07-02-2006 changed : All Skin.HasSetting(videoinfo) to Skin.HasSetting(video-info).eg DialogVideoOverlay.xml, Home.xml.

- 07-02-2006 changed : All Skin.HasSetting(musicinfo) to Skin.HasSetting(music-info).eg DialogMusicOverlay.xml ,Home.xml.

- 07-01-2006 fixed : ButtonMenu (16x9) wasn't really 16x9, changed DialogButtonMenu.xml aswell as DialogFileStacking.xml.

- 07-01-2006 added : Multiimage for all backgrounds in Home.xml, they switch after 10 seconds and fade time is 2000 mili sec.

- 07-01-2006 removed : Skin options in Settings that are now in PDM Options, added the media cover back to display in settings (4x3).

- 05-01-2006 added : New <spinfont> tag to References.xml for PAL(4x3 & 16x9), for more consistancy when switching view:list/icon.

- 05-01-2006 fixed : Black screen in Home (16x9) when returning back from playing video file in myvideo, issue with Home.xml code.

PDM V1.99 (07-Feb).rar

je n'ai pas regardée comment changer les images de fonds , je pense qu'il utilise la même façon que sur "PM3"

cion.

Je viens d'essayer ce skins pour voir comment ça fonctionne il me parraissait pas mal.

Une fois le skin appliqué, je suis dans une belle merde, aucun bouton ne fonctionne... :angry:

Je me retrouve avec une xbox inexploitable... Je vais le virer par ftp et redemarrer pour voir si XBMC reprend le skin par défaut...

Pour ma part, je posséde XBMC du 18 janvier 2006 de T3CH.

Edit

En supprimant le skin et redémarrant la xbox PMIII revient par défaut, donc tout est rentré dans l'ordre.

Je pense qu'il vous faut corriger cette erreur au plus vite à moins que cela n'arrive qu'a moi ? :lol:

Modifié par estebanx
Lien vers le commentaire
Partager sur d'autres sites

- 15-02-2006 updated : Bumped up the skin version number from v1.99 to v2.0, since the skin system bug bashing has begon.

- 15-02-2006 changed : Moved "Media info" label code from MusicOverlay and VideoOverlay to includes.xml,..for easy changes.

- 15-02-2006 added : Buttonscroller to Settings.xml, added slide effects to icons,icons size correct in 4x3,16x9.

- 15-02-2006 added : DialogMediaSource.xml and DialogNetworkSetup.xml to PDM skin, this was added to cvs on (13-02-2006).

- 14-02-2006 changed : DialogNumeric , added <disabledcolor>FFFFFFFF</disabledcolor> and changed <textcolor>FFff9600</textcolor>

- 14-02-2006 added : IP Address button to the keyboard, added new control to DialogKeyboard.xml.

- 13-02-2006 changed : Visualisation in menu backgrounds, changed the option for it, it's now in "media options", vis in menu's.

- 13-02-2006 changed : Font used in References.xml <spinfont> to match up with object count fonts (font10).

- 13-02-2006 fixed : MusicOverlay.xml label issue (16x9), "[" in label was not visible, changed the positions.

- 11-02-2006 added : Videoplayer.playlistlength and Videoplayer.playlistposition to VideoOverlay.xml.. for people who want this.

- 10-02-2006 added : List Thumbs will be visible for 2 sec. after that the cover (When playing media and using List.Item Thumbs).

- 10-02-2006 changed : Moved home sub-buttons, music and video info visibility tags into includes.xml.

- 08-02-2006 changed : Slide panels (volumeBar,SeekBar) drop-in/out times from 500 milli seconds to 250, now you see what you config.

- 08-02-2006 changed : Button texture "button-focus.png" used by VideoOSDBookmark.xml to "button-focus-dialog.png".

- 08-02-2006 fixed : Several issue's in VideoOSDSettings.xml, when a slider was focused it dissapeared.

voila voila , encore de la New sur ce skin ... j'aime bien le Keyboard ^^

En plus le Skin passe en Version 2.0 :oki:

PDM V2.00 (15-Feb-2006).rar

Encore un Grand Merci a Ce skinneur (smokehead) :D

Modifié par ciondieu
Lien vers le commentaire
Partager sur d'autres sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

'lo,

Le skin est encore compatible avec la version du de 02-mars-2006 de modhack

Essaie toujours, ça devrait pas changer grand chose, il n ' y pas eu de changements particulier quand à la gestion des skins, tags ou autre depuis.

Par contre, si ça commence à foirer, que t 'as des soucis d 'affichages & co (mais je pense pas), reste plus qu ' à changer !!!

a+!

Lien vers le commentaire
Partager sur d'autres sites

ALors j'ai testé.

Le skin est superbe avec ces animations. mais avec ma version des petits soucis qui m'ont fait revenir en arrière:

y a pas d'image dans le home, seulement des couleurs.

le bouton script et power du home ont disparu, mais sont actifs.

mais le plus chiant, le bouton menu de la télécommande ne donne rien pendant la lecture d'une vidéo.

dès que le xbmc nouveau sort, je lui met ce skin!

Lien vers le commentaire
Partager sur d'autres sites

ALors j'ai testé.

Le skin est superbe avec ces animations. mais avec ma version des petits soucis qui m'ont fait revenir en arrière:

y a pas d'image dans le home, seulement des couleurs.

le bouton script et power du home ont disparu, mais sont actifs.

mais le plus chiant, le bouton menu de la télécommande ne donne rien pendant la lecture d'une vidéo.

dès que le xbmc nouveau sort, je lui met ce skin!

slt !!!

non tu te trompe j'ai eu le même probléme que toi c'est juste que ton xbmc est un peut ancien tu dois mettre ton xbmc un peut plus récent c'est tout et tu verras il est super beaux .........

ps : ta oublier de dire que le logo xbmc en haut à gauche on le vois qu'a moitier .......... :mdr:

Lien vers le commentaire
Partager sur d'autres sites

Sympa?

Le skin est encore compatible avec la version du de 02-mars-2006 de modhack, où il vaut mieux l'utiliser avec la dernière cvs?

je ne sais pas car j'utilise la dernier version , je pense qu'il faut un version actuelle vue qu'il travail avec les dévelopeur :)

cion.

'lo,

Le skin est encore compatible avec la version du de 02-mars-2006 de modhack

Essaie toujours, ça devrait pas changer grand chose, il n ' y pas eu de changements particulier quand à la gestion des skins, tags ou autre depuis.

Par contre, si ça commence à foirer, que t 'as des soucis d 'affichages & co (mais je pense pas), reste plus qu ' à changer !!!

a+!

ALors j'ai testé.

Le skin est superbe avec ces animations. mais avec ma version des petits soucis qui m'ont fait revenir en arrière:

y a pas d'image dans le home, seulement des couleurs.

le bouton script et power du home ont disparu, mais sont actifs.

mais le plus chiant, le bouton menu de la télécommande ne donne rien pendant la lecture d'une vidéo.

dès que le xbmc nouveau sort, je lui met ce skin!

slt !!!

non tu te trompe j'ai eu le même probléme que toi c'est juste que ton xbmc est un peut ancien tu dois mettre ton xbmc un peut plus récent c'est tout et tu verras il est super beaux .........

ps : ta oublier de dire que le logo xbmc en haut à gauche on le vois qu'a moitier .......... :mdr:

Je ne me trompe pas, j'ai pas dit le contraire de ce que tu affirmes... :ok:

Mais rien que le peu de ce que j'ai vu me tente beaucoup à laisser tomber une version de modhack.

Quoique, elle est tellement stable et fonctionnelle, et mon infidélité passée a été tant douloureuse, je vais résister.

Modifié par bobbresil
Lien vers le commentaire
Partager sur d'autres sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Créer un compte ou se connecter pour commenter

Vous devez être membre afin de pouvoir déposer un commentaire

Créer un compte

Créez un compte sur notre communauté. C’est facile !

Créer un nouveau compte

Se connecter

Vous avez déjà un compte ? Connectez-vous ici.

Connectez-vous maintenant
 Share

Annonces