[dl] Xbmc Du 15/08/2005


Messages recommandés

Hello tout le monde,

voici une release de XBMC pour ceux qui ont des problèmes avec les anciennes.

Voici le ChangeLog depuis le 08/08/2005:

- 15-08-2005 updated: chinese (Simple) language file (Thnx to hibaby)

- 15-08-2005 updated: chinese (Traditional) language file (Thnx to omenpica)

- 15-08-2005 updated: Italian language file (Thnx to kotix)

- 15-08-2005 updated: German language file

- 15-08-2005 added: A message box is now shown when a share is not available or its configuration is wrong

- 15-08-2005 fixed: Missed yet another newline in Database.cpp.  Another possible database fix?

- 14-08-2005 changed: improved ability to cancel mplayer startup

- 14-08-2005 changed: made progressdialogs display when it's canceled state

- 14-08-2005 fixed: window resources not being loaded sometimes (black screens)

- 14-08-2005 fixed: [ 1258328 ] HD Spindown feature broken/Hard drive spins up on standard operations

- 14-08-2005 fixed: parsing of somewhat corrupt pls files.

- 14-08-2005 fixed: [ 1255929 ] UTF-8 in Vorbis tags isn't handled properly

- 14-08-2005 fixed: subtitles could lockup on first display (second fix, first was broken)

- 13-08-2005 fixed: xbmc would often crash when opening OSD while subtitles was visible

- 12-08-2005 fixed: Mute icon dialog would always stay on screen if XBMC started with volume at minimum

- 12-08-2005 updated: build.bat so it's a bit more universal. (Thx to Pade2)

- 11-08-2005 fixed: xbmc could deadlock if mplayer called flippage before having rendered anything

- 11-08-2005 fixed: Chroma channel when syncing interlaced material was 1/4th of a pixel off.

- 11-08-2005 changed: All interlacing/deinterlacing is now handled combined in OSD and saved in video db.

- 10-08-2005 added: integrated the Music Top 100 view into the Music Library at the top level (old window has not been removed yet)

- 10-08-2005 fixed: Overlay Render method wouldn't display picture when in GUI

- 10-08-2005 fixed: video osd could crash if no subtitle had been selected on a movie

- 10-08-2005 fixed: dvdplayer had long delay on first menu navigation

- 10-08-2005 added: proper action codes for entering dvdmenu, Keymap - showvideomenu, Skin - XBMC.PlayerControl(showvideomenu)

- 10-08-2005 updated: Finnish language file (Thnx to jutski)

- 10-08-2005 updated: Spanish language file (Thnx to chevi)

- 10-08-2005 updated: Italian language file (Thnx to kotix)

- 10-08-2005 updated: chinese (Traditional) language file (Thnx to omenpica)

- 10-08-2005 updated: German (Austrian) language file (Thnx to CEOMR)

- 10-08-2005 updated: Polish language file (Thnx to napek)

- 10-08-2005 updated: Norwegian language file (Thnx to vnm)

- 10-08-2005 updated: German language file

- 10-08-2005 fixed: dvdplayer wouldn't detect film (24fps progressive) material correctly, and would enable deinterlacing when not needed

- 10-08-2005 changed: rewrote parts of the threaded rendering to allow player earlier access to resources after a frame was displayed. Should improve performance.

- 10-08-2005 changed: removed the ftp user limit from the emergency recovery console.

- 10-08-2005 fixed: dvdplayer sometimes lost button focus in dvd menu's, resulted in crashes and other bugs

- 10-08-2005 fixed: cache location in xml affected screenshots & not cachepath

- 09-08-2005 added: dvdplayer menu animation when a menu button is clicked

- 09-08-2005 fixed: dvdplayer sync issues when deinterlacing was disabled

- 09-08-2005 added: %S to the music track naming template to display the "Part of Set" identifier (aka Disc #)

- 08-08-2005 added: ability to specify cache path (currently only used for compressed rar files) in xboxmediacenter.xml.

- 08-08-2005 fixed: ftp directory listing contained a bug that resulted in an extra white space in the file name (at least with filezilla)

Les petits PLUS:

- TOUS les Codecs sont présents

- Les mêmes Scripts Python que les versions XBMC Mag

- Des petits sons en plus pour la navigation

Voilà ;)

Pour récupérer les fichiers: http://www.flyteam.org

Au plaisir ;)

PS: Je ne traite pas le service après vente mais si vous voulez mettre vos commentaires sur cette release, ce post est là pour ça ;)

Lien vers le commentaire
Partager sur d'autres sites

Salut,

Le problème c'est que Modhack n'est pas la et c'est lui qui s'occupe de la traduction du fichier FR ... qui n'est donc plus a jour, car ils ont modifier la lecture des DVD donc bon... perso je compile et je me tape le fichier de traduction mais bon... pour les autres je vous conseil tout de meme d'attendre l'update du fichier FR de modhack pour downloader un XBMC

Enfin c'est mon point de vue, mais c'est tout de meme super cool de la part de toupti...

Lien vers le commentaire
Partager sur d'autres sites

salut,

vous voulez le fichier langage? le voilà, normalement à jour, n'hesitez à faire des retouches si necessaire:

a+

strings.xml.txt

Lien vers le commentaire
Partager sur d'autres sites

Pour le fichier langue en French, je me suis également penché sur la question mais j'arrive pas à le proposer a la team XBMC pour qu'il soit directement intégré dans toutes les releases :(

Si quelqu'un sait comment faire, j'attends son PM.

Pourtant, je me suis bien enregistré et j'ai bien uploadé le fichier sur leur site mais rien n'y fait.

En attendant, merci JaHeLL.

PS: Il n'y a pas que ModHack qui doit faire les modifs du fichier langue ou autre... On est tous capable de le faire et de le proposé... Donc à vos clavier :D

Ca le soulagera ;)

Lien vers le commentaire
Partager sur d'autres sites

Pas d'identification.

Il faut que tu ouvres en fait les fichiers qui sont en txt pour avoir le lien.

Regarde directement ici: http://www.flyteam.org/index.php?0=XBMC&1=RELEASE

thxxxx ! chui un vrai buzzard ... en tt les cas pas curieux !! ... mm pas cliqué sur le .TXT !!! LOL

TXXX to JaHell for french strings ...

jm'en va l'installer de ce pas ... :)

have fun !

Lien vers le commentaire
Partager sur d'autres sites

re,

Pour le fichier langue en French, je me suis également penché sur la question mais j'arrive pas à le proposer a la team XBMC pour qu'il soit directement intégré dans toutes les releases

bin, pareil, j'ai uploader là ou y faut, apperament y s'en foutent!! mais bon, c'est pas trop grave, tant qu'on aura gueux, on pourra se partager nos petits plus, apres, tant pis pour celui qui connait pas gueux!! arffff

a+!

Lien vers le commentaire
Partager sur d'autres sites

Créer un compte ou se connecter pour commenter

Vous devez être membre afin de pouvoir déposer un commentaire

Créer un compte

Créez un compte sur notre communauté. C’est facile !

Créer un nouveau compte

Se connecter

Vous avez déjà un compte ? Connectez-vous ici.

Connectez-vous maintenant
 Share