The Misadventures Of P. B. Winterbottom


dadouhou
 Share

Messages recommandés

Salut,

http://www.metacritic.com/games/platforms/...fpbwinterbottom

The Misadventures of P. B. Winterbottom

Braid may seem like the closest contemporary to Winterbottom, as time manipulation is key to each game's platform challenges, but World of Goo is a near-equal counterpart in my mind. Both offer devious challenges complemented by fantastically clever aesthetics, but regardless of which game makes the most sense as an existing touchstone, simply mentioning The Misadventures of P.B. Winterbottom in their company should say a lot about how worthwhile and refined a game The Odd Gentlemen have created.
Smart games should be championed, not feared, and the mental challenges contained within this game are only more impressive once you solve them. Upon completing them, I felt as if I had truly conquered something...

Je viens de l'essayer c'est excellent ! Je l'ai acheté après l'avoir essayé, je vous le conseille vivement (au moins d'essayer la démo) !

800 pts (7 à 10 euros) c'est un prix honnête... Le jeu est aussi dispo sur PC je crois.

misadventures.jpg

pbwinterbottom.jpg

Red_Clones_01.jpg

Lien vers le commentaire
Partager sur d'autres sites

Je suis tombé dessus par hazard hier en me balandant sur le market et j'ai donc téléchargé la démo pour tester. Une tuerie !!! Déjà le design, je suis fan (ça fait penser à du Tim Burton) et le principe est vraiment sympa, ça rappelle un peu braid.

Je vais l'acheter direct celui-là !

Lien vers le commentaire
Partager sur d'autres sites

  • 2 weeks later...

Créer un compte ou se connecter pour commenter

Vous devez être membre afin de pouvoir déposer un commentaire

Créer un compte

Créez un compte sur notre communauté. C’est facile !

Créer un nouveau compte

Se connecter

Vous avez déjà un compte ? Connectez-vous ici.

Connectez-vous maintenant
 Share