Obtenir Un Code De 48h Pour Le Xbox Live !


Messages recommandés

  • Réponses 83
  • Created
  • Dernière réponse

Top Posters In This Topic

Toutes les bonnes choses ont une fin :huh:

If this is your first time playing, with this registered email address, you will receive a complimentary 48-hour trial Xbox LIVE® Gold Membership* from Tropicana Twister sent to your registered email address within 72 hours.

On ne peut plus avoir qu un seul code qui est envoye par mail et non plus affiche directement.

Lien vers le commentaire
Partager sur d'autres sites

Bonjour on dirai que sa ne marche plus jai pas de code ecrit et je n'en resoi pas j'esaille tout les jour avec des adresse msn differente valide et je ne resoi pas de code

Sa me met sa apres avoir tout rempli

Sorry you were not a winner this time.

If this is your first time playing, with this registered email address, you will receive a complimentary 48-hour trial Xbox LIVE® Gold Membership* from Tropicana Twister sent to your registered email address within 72 hours.

We recommend that you check your Junk Mail folder as delivery of this code may be routed to that folder.

This code will be active for use starting 7/9/07 – 2/28/09.

*Xbox Live 48-hour trial allows access to online multiplayer gaming, but not to other Gold membership features. Check Xbox 360 game package to see if your game supports multiplayer.

Free 48-hour trial offer is only for use on Xbox 360 and only available for new Xbox Live Gold subscriptions in the United States. At the end of your 48-hour trial period, your subscription will default to the free Xbox Live Silver subscription, unless you elect to extend your Xbox Live Gold subscription. Offer not combinable with other Xbox Live offers or rebates.

Some Xbox Live services require additional hardware (e.g. headset, camera) and fees.

Features may change without notice. Subject to Terms of Use (at www.xbox.com/en-US/Live/legal-tou.htm). Broadband internet service (sold separately), Windows Live ID account, and hard drive (sold separately), or memory unit (sold separately) required. Some broadband services may not work with Xbox Live and performance may vary.

Offer must be redeemed by 2/28/2009. Go to www.xbox.com/live/trialcard48 and read about the 48-hour Live Gold membership trial.

Voila

Lien vers le commentaire
Partager sur d'autres sites

Je crois que ces parce que il faut mettre une adresse de messagerie valide maintenant et tu reçoit le code sur ton adresse ^^

sa doit être un truc comme sa je pense ....

j'ai essayé avec plusieur adresse de messagerie valide et je n'ai rien recu.

J'ai donc acheté un code pour 13 mois a 38€ sur ebay ,sa marche niquelle.

Lien vers le commentaire
Partager sur d'autres sites

  • 3 weeks later...
Je crois que ces parce que il faut mettre une adresse de messagerie valide maintenant et tu reçoit le code sur ton adresse ^^

sa doit être un truc comme sa je pense ....

j'ai essayé avec plusieur adresse de messagerie valide et je n'ai rien recu.

J'ai donc acheté un code pour 13 mois a 38€ sur ebay ,sa marche niquelle.

Ah bon où çà sur ebay ????

Lien vers le commentaire
Partager sur d'autres sites

Créer un compte ou se connecter pour commenter

Vous devez être membre afin de pouvoir déposer un commentaire

Créer un compte

Créez un compte sur notre communauté. C’est facile !

Créer un nouveau compte

Se connecter

Vous avez déjà un compte ? Connectez-vous ici.

Connectez-vous maintenant
 Share

Annonces