XBMC 11-06-2006 CVS T3CH avec Skin MC360


Newserator
 Share

Messages recommandés

T3CH publie une nouvelle version issue du CVS.

Cette compile T3CH est un package barebone (logiquement moins de problèmes pouvant provoquer un blocage). Les CVS de XBMC étant "figés" actuellement en prévision de la version 2.0, T3CH a décidé de procéder à plus d'une release par semaine. Vous trouverez ci-dessous le changelog depuis la dernière version du 6 juin:

Citation :

- 11-06-2006 changed: mplayer now uses xbmc ftp filesystem. seeking is disabled for now due to lockups in curl. (works when using dvdplayer or mplayer without cache)

- 11-06-2006 added: better subtitle charset detection. mplayer now tries to detect any multicharacter charsets, then fallbacks to user specified

- 11-06-2006 added: builtin command, xbmc.KaiConnection. Change kai connection status (connect/disconnect).

- 11-06-2006 added: System.kaienabled conditional visibility tag.

- 11-06-2006 added: System.dvdready and System.trayopen conditional visibility tag.

- 11-06-2006 fixed: Added additional late check for X+Y button combo for debugging.

- 11-06-2006 changed: Added black border around freemem and remote code info for better readability.

- 11-06-2006 fixed: Start button mapped in virtual keyboard to Done now as well.

- 11-06-2006 changed: my programs now displays folder size. plus added sort by size.

- 11-06-2006 fixed: edit media source failed if you changed source name.

- 11-06-2006 fixed: [ 1504128 ] Behaviour of masterlock.

- 11-06-2006 changed: you can now also remove extensions using advancedsettings.xml (see manual).

- 10-06-2006 changed: moved region setting from date & time to appearance

- 10-06-2006 fixed: Initial control focus didn't observe the controlgroup's previous focus.

- 10-06-2006 fixed:

- 10-06-2006 added: set source thumbnail in gui. access from context menu.

- 09-06-2006 fixed: Watched status is preserved across views, rather than being separate.

- 09-06-2006 fixed: Recursive slideshow is only enabled if there are subfolders

- 09-06-2006 fixed: Thumbloader would attempt to open .rar and .zip in Music and Videos.

- 09-06-2006 fixed: System.HasAlarm(name) only worked in lowercase, and was only checked on window load.

- 09-06-2006 fixed: Initial control visibility for the list/thumb controls wasn't set correctly for Media window WindowOpen animations.

- 09-06-2006 changed: Removed playlist track format from GUI - it just uses the music track format unless you specify otherwise using advancedsettings.xml.

- 09-06-2006 fixed: stack file size.

- 08-06-2006 added: Support for START to select Done in Numeric dialog.

- 08-06-2006 fixed: Screensaver preview did not show the correct screensaver if music or video was playing.

- 08-06-2006 fixed: Delete on playlists/smart playlists could delete all their files as well.

- 08-06-2006 changed: Cleaned up some more settings (postprocessing to xml only, use auto sync removed (use mplayer.conf), and subtitles default to arial.ttf.

- 08-06-2006 changed: Add/Edit Source dialog can now handle multiple paths. Skinners should update at their leisure (old skins will mean the multipath editing will only affect the first path).

- 08-06-2006 fixed: [ 1453640 ] AAC In MP4 Incorrect CBR Detection, by removing the text.

- 08-06-2006 fixed: ftpserver would sometimes crash when user disconnected

- 08-06-2006 changed: replaced our own ftp client with a client based on curl

- 08-06-2006 updated: libcurl.dll to precompiled binary curl-7.15.3-win32-nossl-sspi from curl.haxx.se

- 07-06-2006 fixed: [ 1500349 ] .cdda files showing in every section

- 07-06-2006 changed: restored dllloader fixes that previously broke realmedia

- 07-06-2006 changed: Simplified the auto thumb switching for My Music in line with the other views.

- 07-06-2006 fixed: Get Thumb option wasn't enabled for Album Information.

- 07-06-2006 fixed: .strm files were treated as folders like playlists.

- 07-06-2006 changed: Updated the music thumbs system to be more inline with the current system. Will require rescanning your music in to get thumbs in the library views.

- 07-06-2006 added: Support for avalaunch_icon.jpg for My Programs.

- 07-06-2006 fixed: Initial focus of controls didn't take into account whether they were hidden.

- 06-06-2006 updated: French language file

Notes :

- Nouvelle version 0.97497 du skin MC360

download.gif XBMC 11-06-2006 CVS T3CH avec Skin MC360

homesite.gif  Site officiel : http://www.xboxmediacenter.de

Lien vers article original : http://gx-mod.com/modules/news/article.php?storyid=4756

Lien vers le commentaire
Partager sur d'autres sites

salut j'ai tester cette version en dash, pis elle est tout le temps freezer et xlink n'est plus en premiere page du skin ,ils ont placer le gestionnaire de fichier a la place .

p.s :cette version doit etre corriger

Lien vers le commentaire
Partager sur d'autres sites

Pr moi, jusqu'à présent, la version qui marche le mieux est celle du 27.04.2006

Et vous?

Les versions ultérieures freez (en testant certaines fonctions :( )

et l'option pr retourner au dashboard (stick droit enfoncé) me ramène sur le dash d'origine de crosoft et non sur Evolution X...

Lien vers le commentaire
Partager sur d'autres sites

lu,

mc360 par ci, mc360 par là...

franchement pas de quoi casser d'la brique...je préfère et de loin le xbmac (très bien présenter,chapeau bas) et PM3 (presque parfais )...

MC360 reste une "fantaisie" graphique , joliement fait, mais sans grands intèrêts pratique...(voir aucun)

@+

:D

Lien vers le commentaire
Partager sur d'autres sites

lu,

mc360 par ci, mc360 par là...

franchement pas de quoi casser d'la brique...je préfère et de loin le xbmac (très bien présenter,chapeau bas) et PM3 (presque parfais )...

MC360 reste une "fantaisie" graphique , joliement fait, mais sans grands intèrêts pratique...(voir aucun)

@+

:D

Slt,

je plussoie grandement.

A+

Milou

Lien vers le commentaire
Partager sur d'autres sites

pas d'accord !!!

je comprend d'ailleur que le serveur etais hs !!!

pour moi RAS tous tourne et c'est fort beau et bien fait !!!

(( les gouts et les couleurs sa s'expliquent pas !!! ))

adopté en dash !!!

PS: on critique quand on est capable de faire mieu !!!

@ bonne entendeur ++

Lien vers le commentaire
Partager sur d'autres sites

Correction : on critique quand on essaie, sérieusement, de faire. Si on devait attendre d'être un expert dans un domaine pour critiquer les autes créations de ce domaine alors on n'avancerait pas ! Ce sont les critiques constructives qui font avancer.

Lien vers le commentaire
Partager sur d'autres sites

Correction : on critique quand on essaie, sérieusement, de faire. Si on devait attendre d'être un expert dans un domaine pour critiquer les autes créations de ce domaine alors on n'avancerait pas ! Ce sont les critiques constructives qui font avancer.

yep +1...

et je persiste et je signe, xbmac est bien plus beau...

je me demande pourquoi tant de bruit pour ce MC360 alors qu'il n'a rien d'exceptionnel...(voir rien d'interressant)...mais bon ,ya toujours un lèche bottes qui vient dire le contraire...

@+

Lien vers le commentaire
Partager sur d'autres sites

Créer un compte ou se connecter pour commenter

Vous devez être membre afin de pouvoir déposer un commentaire

Créer un compte

Créez un compte sur notre communauté. C’est facile !

Créer un nouveau compte

Se connecter

Vous avez déjà un compte ? Connectez-vous ici.

Connectez-vous maintenant
 Share